Wednesday 2 May 2012

My PaSsion To Win with Premium Beautiful

I love my family. Kalau bole sentiasa nk penuhi sume kehendak parents, adik beradik, husband and my luvely daughter, WQS. Tapi sayang saje x bermakna jika x dapat realisasikan impian mereka.

I love what i am doing now. habis aje belajar, terus kerja dgn Tm Berhad..Company kesayangan aku...Aku membesar dgn TM dan kebanyakan kejayaan yg aku kecapi hari ini adalah hasil belaan TM....I love TM...tp kekangan taraf hidup sekarang membuatkan aku terpaksa memikirkan alternatif lain untuk teruskan kehidupan skg..ALTERNATIVE!

I love recreational and travelling...Mmg menjadi impian aku nk menjelajah Rom...that's y nama blog aku pun berasal drp nama tempat kt Rom iaitu PIAZZADISPAGNA.... Dgn ape yg aku skg, mmg x merasa la nk pegi Rom...Hanya mampu tatap gambar aje....Tapi di mana aad kehauan di situ ada jalan kan?

I love money. Sape x suka duit? I am very sure, org tuh dtg drp zaman batu tuh....Duit adalah segala2nya skg..tanpa duit, byk benda tertangguh...Pasti!!

I love Health.....Sume org nk sihat...tp sihatkah kita? Insurance dah beli ker? kad medical dah ada ke? if ape2 jadi, sape yg akan tolong kita? Org kata sihat akan datang jika menjaga kesihatan..tp macam mana? org pun kata sihat bermakna POKET PENUH...Penuhkah?

Disebabkan kecintaan aku pasa sesetengah perkara menyebabkan aku kena BERUBAH...berubah untuk kebaikan dan kesenangan di masa depan..Untuk diri sendiri, keluarga dan sekeliling aku...

and HAI-O is My Choice of Life!!!!

Contact me for Product Consultation and Business Opportunity... 9/10 Rezeki datangnya drp PERNIAGAAN a.k.a Biz!

No comments:

Post a Comment