Saturday 12 May 2012

Jom Share Campaign!!

Ramai yang beranggapan dengan menjalankan bisnes, kita hanya untuk fokus kepada konsep mengaut keuntungan semata-mata. Namun teramatlah sedikit yang memikirkan tentang kebaikan dan bantuan yang dihulurkan secara tersirat hasil daripada penjualan produk tersebut.

Saya sendiri pada mulanya berfikiran begitu jua, namun setelah difikirkan balik tentang kebaikan yang saya perolehi daripada penggunaan produk tersebut membuatkan saya tersedar yang sebenarnya KEBAIKAN dan PENYELESAIAN yang dicari...Antaranya:

1- Membantu menyelesaikan masalah PERIOD PAIN yang selama ini saya alami sejak daripada mula baligh.

2- Masalah ketidakseimbangan hormon berkurangan. Biasanya saya hanya mengalami period 4 kali setahun. Tetapi sekarang normal seperti wanita lain...Alhamdulillah

3-Masalah berat badan sejak azali. Berbagai produk pernah saya cuba namun gagal..Alhamdulillah dengan Premium Beautiful sy berjaya mengurangkan dan maintain berat badan yang sepatutnya.

4-Masalah2 wanita bersalin ceaserian. Rahim rendah sebab tidak berurut selepas bersalin. Setiap bulan saya pasti akan berurut dengan bidan (Kak Ummi warga Indonesia) untuk kurangkan sakit urat dan naikkan kedudukan rahim. Rasa cam bertuah sangat dapat jumpe produk yang pada saya cam "POKET DORAEMON"...Sume ada...hahaha


5-Masalah angin dalam badan... Sah boleh setel sbb pakai sejam jer dah bole kuarkan andin dengan baik...Asal ada laluan ajer mesti kuar punyer!

6-Masalah resdung? Tidak lagi...Kalau x, setiap pagi mesti sibuk nak bersin..Sinus datang la tuh! Sekarang bersin alhamdulillah aje...

7-Ngantuk bile tak cukup tido? Kalau sebelum ni, asal ngantuk aje terus bancuh Nescafe untuk hilangkan rasa ngantuk.Almaklum la keje kat ofis tuh mmg banyak....If dok layan ngantuk mmg akan kurangkan kadar produktiviti...Sekarang cergas memanjang....Berkejar-kejaran kat ofis tuh dah biasa...ahaks.

8-Promote pregnancy? Yang ni tgh menunggu hasilnya....Mintak2 ada rezeki...

9-Many more benefits.

Semua kebaikan ni dah pun berlaku pada saya... Mungkin anda ada testimoni tersendiri... Jom Share with me!!! This my new campaign!!!
Free gift for any testimonial shared..... Cheese!!!

No comments:

Post a Comment